4/6/07

Σκεψεις..........


Παρος, τι να πεις για αυτο το νησι।
Ηρθαμε την παρασκευη το βραδυ, για τρεις νυχτες ξεκουρασης, χαλαρωσης, πες το οτι θες।
Περναμε καλα, αλλα ρε γμτ γιατι να πρεπει να γυρισυμε στην Αθηνα το βραδυ; ναι με χαλαει λεμε!!! θελω να ξαναγυρισω σε νησι - να μεινω μονιμα, δουλεια βρισκουμε, σπιτι βρισκουμε, τα παιδια μια χαρα θα ειναι , και πιστευω πως και η μικρη θα ειναι μια χαρα। εχει το αγχος της αλλα το ξεπερναει σιγα σιγα, εχουμε τα προβληματακια, αλλα θα τα ξεπερασουμε και αυτα :)
την αγαπαω, την λατρευω, ειναι η ζωη μου, η αναπνοη μου, δεν ξερω τι θα γινει εαν την χασω। αυτος ειναι ο μεγαλυτερος μου φοβος, να την χασω και να χασω τα παιδια μου, ναι ειμσατε λιγο καιρο μαζι αλλα απο την πρωτη στιγμη που την ειδα εκει στο Θησειο, την ερωτευτηκα τρελα। οτι και να μου λενε φιλοι, γνωστοι, συνεδελφοι τους εχω χεσμενους, ΑΥΤΗ ειναι η γυναικα της ζωης μου, και δεν θα επιτρεψω σε κανεναν να μου χαλασει αυτο το ονειρο।
τα λεμε μετα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: