13/6/07

'Οταν η τύχη σε θέλει.........

  • Έχει τα πιο υπέροχα πράσινα μάτια που έχω δει.. και το πιο υπέροχο βλέμμα! (πονηρό ή όχι)
  • Και υπέροχο χαμόγελο. Πηγαίο, ειλικρινές!
  • Έχει τέλεια χέρια..
  • Όταν είναι αξύριστος είναι ..μπουκιά και συχώριο!
  • Του αρέσει να γυρίζουμε (κοινώς δεν είναι μούχλας)
  • Είναι φοβερός εραστής
  • Είναι ρομαντικός και γλυκός, αλλά και κάφρος και ρεμάλι και μ' αρέσει αυτό γιατί ποτέ δεν είμαι σίγουρη ποιο θα είναι το επόμενο που θα πει!
  • Με φτιάχνουν επίσης τα μαλλιά του και μια συγκεκριμένη κίνηση που κάνει κάποιες φορές τινάζοντας τα προς τα πίσω..
  • Έχει ωραίο ..πίσω σασμάν!
  • Είναι εκδηλωτικός, δεν φοβάται να ανοιχτεί, να πει τι νιώθει, να μου κάνει κομπλιμέντα, να είναι αυθόρμητος!
  • Είναι και τζέντλεμαν (ανοίγει πόρτες, βάζει κρασί, φέρνει πράγματα να μη σηκωθώ..)
  • Νιώθω ασφάλεια μαζί του - κανείς δεν μπορεί να με πειράξει!
  • Είναι και πολύ τρυφερός.. και δεν χαλάει χατίρια!
  • Δεν είναι μίζερος.
  • Μπορείς να συζητήσεις τα πάντα μαζί του
  • Είναι δικός ΜΟΥ!
  • (Και βασικά αν κάτσω να το σκεφτώ θα βρω πολλά ακόμα, αλλά είπα να πω τα πιο βασικά μόνο )



Τα παραπάνω τα έγραψε το μωρό μου σήμερα το πρωί, έλιωσα όταν το διάβασα, (ελπίζω να τα λέει για μένα αλλιώς θα γίνω ρόμπα παγκοσμίως)
Τι να πεις για αυτή την ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ με όλη την σημασία της λέξης; Ότι και να πω θα είναι λίγα, με έχει κάνει τον πιο ευτυχισμένο άντρα του πλανήτη μην πω στο σύμπαν. Την αγαπώ, την λατρεύω, είναι η ζωή μου, η αναπνοή μου, χωρίς αυτήν και τα παιδιά μου η ζωή για μένα δεν έχει νόημα. Και έχω και έξτρα bonus λέμε – μαγειρεύει τελεία! – μου λέει χθες έλα να σου φτιάξω κάτι πρόχειρο – πήγα εγώ και βρίσκω ολόκληρο τραπέζι έτοιμο, με μανιτάρια, τυριά τρικαλινά, καπνιστά, σαλάτες κτλ. Έχει τύχει όμως άλλες φόρες να φτιάξει κάτι φαγητά που σου κάνουν να σου φύγει το κλαπέτο!


Μωρό μου σε αγαπώ πολύ!!!!!



Υ.Γ Σπάτουλα Σφυρί ;)

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Γλυκα μου εσύ! Κι εσύ με κάνεις πολύ ευτυχισμένη.. :)

ΥΓ: Καυλόπαιδο!

Thodoris είπε...

ειμαι ειμαι ο σουστης ;)