12/7/07

Καλό Ταξίδι Ξάδελφε


Ο Διονύσης χάθηκε άδικα, δολοφονημένος από έναν αλλοδαπό, την τρίτη 4 Ιουλίου του 2007 σε ηλικία 29 χρονών.

Νέο παλικάρι, ψηλό, όμορφο, και με πολλά όνειρα για την ζωή του. Είχα πολύ καιρό να τον δω αλλά θυμάμαι ακόμα τις πρώτες μέρες που είχα έρθει στην Ελλάδα τότε το ’94 που μου έδειχνε τα τοπία εκεί κάτω στην Κρήτη, στις Γούβες, που είμαστε εμείς και οι ελιές – τίποτα άλλο. Μου έλεγε τότε «ξάδελφε θα τα πας μια χαρά εδώ στην Ελλάδα, θα βρεις και δουλεία, θα βγαίνουμε, θα γλεντάμε, θα κάνουμε πολλά.»

Έφυγα τότε από την Κρήτη, έκανα χρόνια να τον δω, και όταν τον είδα μια μέρα στην Αθήνα, τότε μονό κατάλαβα πόσα χρόνια είχαν περάσει, ο Διονύσης είχε γίνει άντρας, με τα ΟΛΑ του από τον έφηβο που είχα αφήσει εκεί κάτω στην Κρήτη.

Είχε την δουλειά του, τα γλέντια του, τα όλα του, και ξαφνικά έφυγε από κοντά μας με αυτόν τον βίαιο τρόπο.

Άφησε πίσω του τον πατερά του τον θειο μου τον Παναγιώτη, την θεια μου την Μαρία, την αδελφή του την Ράνια, και όλα τα υπόλοιπα ξαδέλφια του, αλλά θα είναι πάντα στις καρδιές και στις σκέψεις μας – ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

Καλό ταξίδι ξάδελφε!

Στον Θειο μου τον Παναγιώτη, την θεια μου την Μαρία και την κούκλα ξαδέλφη μου Ράνια θα πω μόνο αυτό.

Εδώ είμαστε όλοι για σας.

2 σχόλια:

Δημήτρης είπε...

Τί να πείς... Κρίμα:(

Mona Sax είπε...

Τον σεβασμο μου.
Ο αδερφος μου τον ηξερε τον ξαδερφο σου.
Λυπαμαι.