4/10/07

Σκέψεις.............

Για το συναίσθημα αυτό,που έρωτα καλουνε,
ποτέ μου δεν κατάλαβα οι άλλοι τι εννοούνε...
Στα μάτια μόνο όταν αγάπη μου εσένα αντικρίζω,
τότε στ'αληθεια τι είναι έρωτας πιστεύω πως γνωρίζω..

Χρώμα των ματιών μου
τραγούδι των αυτιών μου
μια σκάλα μαγική
ρίξε να ανέβω εκεί ψηλά
που η λογική σκέφτεται τρελά

Πάρε με μακριά
και δώσε την καρδιά
το μυαλό την λογική
για να αντέχω την ζωή

Άστρο του ουρανού μου
νερό του ποταμού μου
και ρεύμα δυνατό
μου ηλεκτρίζεις
την καρδιά και το μυαλό

φεγγάρι της νυχτιάς μου
και σπίθα της φωτιάς μου
πόσο σ'αγαπώ
έλα και δώσε μου
τ'αθάνατο νερό.


Πόσο σ'αγαπώ....






Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Πολύ όμορφο.. αλλά ξέρεις.. :)