28/10/07

το γιατι.....

σήμερα σε ρώτησα γιατί σε αγαπώ τόσο πολύ, και μου έκανες την ίδια ερώτηση.

έτσι όπως τα βλέπω εγώ αυτή είναι η απάντηση – η δική μου τουλάχιστον:

  1. γιατί σε λατρεύω
  2. γιατί με χαλαρώνεις
  3. γιατί είσαι απλά απίστευτη
  4. γιατί είσαι εσύ
  5. γιατί με κάνεις να χαμογελάσω συνέχεια
  6. γιατί όταν κοιμάσαι στην αγκαλιά μου νιώθω την ασφάλεια που μου λείπει
  7. γιατί μαγειρεύεις απίστευτα
  8. γιατί ξέρω ότι μπορώ να σου πω οτιδήποτε
  9. γιατί είσαι εσύ! (ξέρω το ξαναείπα αλλά δεν πειράζει)
  10. γιατί με κάνεις ευτυχισμένο
  11. γιατί είμαστε οι καλύτεροι φίλοι
  12. γιατί αυτά που έχω ζήσει μαζί σου σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα δεν τα έχω ζήσει σε όλη την ζωή μου
  13. γιατί κάποια μέρα θα γίνει αυτό που πιστεύω
  14. γιατί όταν είμαι μαζί σου, είμαι μες την γαλήνη
  15. γιατί είσαι η γυναίκα της ζωής μου
  16. γιατί μπορώ
  17. γιατί έτσι θέλω
  18. γιατί εκείνο το χαμόγελο σου με τρελαίνει συνέχεια
  19. γιατί πολύ απλά σε αγαπώ περισσότερο από την ίδια μου την ζωή
  20. γιατί είσαι ΕΣΥ!!!!!

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Εγώ πάλι ψάχνω ακόμα το γιατί.. αλλά τελικά νομίζω η αγάπη απλά δεν έχει λογική :)
Πολύ όμορφο κειμενο αγάπη μου.. είσαι ένας γλύκας! :)
I love you!
Ν.