26/2/08

Καιρός δεν ήταν;

οντως καιρο εχω να γραψω, πολλα εχουν γινει, πολλες αλλαγες, κατα κυριο λογο κακες αλλαγες.

Τιποτα δεν παει καλα πλεον, εχω φτασει σε κατασταση απελπισιας. Δεν ξερω τι πρεπει να κανω να διορθωσω τα πραγματα εδω που εχουν φτασει.

ας τα παμε απο την αρχη λοιπον.

μετα απο σχεδον 10 μηνες με πηρε η Μαγδα τηλεφωνο, ηθελε να μου μιλησει λεει, και ως γνωστος μαλακας που ειμαι δεχθηκα να την δω, πηγαμε για καφε στον Νεο κοσμο, μου ειπε τους λογους γιατι εκανε αυτα που εκανε, Θυμωσα πολυ, προσπαθησα να μην το δειξω αλλα το καταλαβε, και σταματησε να μου μιλαει για το θεμα αυτο και αρχισε να μου λεει για τον τωρινο της γκομενο (που τα εχει μαζι του 2 χρονια λεει) (και εδω παλι πιανομαι μαλακας).
εχει αδυνατησει παρα πολυ, την κοβω γυρω τα 48 κιλα απο τα 56 που ηταν, και μου ειπε οτι ο λογος ειναι οτι την χτυπαει αυτος, εκει τα πηρα ελαφρως 0 οτι και να μου εχει κανει στο παρελθον - ενας που σηκωνει χερι σε γυναικα δεν αξιζει να λεγεται αντρας, το προσπερασα και αυτο, και συνεχισε να με φορτωνει με αλλα στοιχεια για την σχεση τους, και οσο τα ελεγε τοσο εβγαινα εγω εκτος εαυτου. ειπε οτι ειχε να πει και εφυγα, πηγα σπιτι μου.

Με την Ντινα ειμαστε σε πολυ περιεργη φαση, δεν μπορω να το περιγραψω ολοκληρωτικα, αλλα θα προσπαθησω, και εαν βγαλει καπιος ακρη, ας μου το πει, γιατι κοντευω να τρελαθω!

Ναι εχω κανει χοντρες μαλακιες, το παραδεχομαι, την εδιωξα απο κοντα μου, και κατευθειαν στην αγκαλια του πρωην της, ο οποιος ναι μεν την αγαπαει (δικα της λογια) αλλα δεν μπορει να ειναι μαζι του, για καποιο λογο τον φοβαται, δεν ξερω γιατι, αλλα τον φοβαται. κακως βεβαια αλλα οσο και να προσπαθησω να την πεισω οτι δεν υπαρχει λγος να φοβαται δεν πτοείται.

Την αγαπαω περισσοτερο απο την ζωη μου την ιδια, ειμαι διαθετιμενος να κανω τα παντα για αυτην, και το ξερει, δεν το εκμεταλευεται ομως - ετσι νομιζω τουλαχιστον.
οταν ειμαστε μαζι ειμαστε λες και εχουμε γεννηθει ο ενας για τον αλλον, περναμε τελεια, οτι και να κανουμε, ας καθομαστε να βλεπουμε ενα DVD, ας ειμαστε εξω για φαγητο η για καφε, περναμε τελεια! μολις ομως ειμαστε μακρια ο ενας απο τον αλλον, γινεται της πουτανας, σφαζομαστε για διαφορα, για μαλακιες δικες μου, μεχρι και για ασυμαντα πραγματα! αλλα και παλι μολις βρεθουμε ειμαστε μια χαρα! αντε τωρα να βρω ακρη!
Περασαμε την πρωτοχρονια μαζι στο σπιτι του αδελφου μου, και μετα πηγαμε σε ενα σπιτι οχι ακριβως καλεσμενοι αλλα πηγαμε anyway! ειμασταν μαζι, αυτο ειχε σημασια, τιποτα αλλο, ουτε το εχθρικο περιβαλλον, ουτε η κακες ματιες που τρωγαμε ουτε τιποτα! δεν ειχα δεκαρα τσακιστη, αλλα περασαμε καλα, πολυ καλα! αυτη η γυναικα με κανει να νιωθω τοσο καλα που δεν περιγραφεται!
Στο μεταξυ εχουν αλλαξει και αλλα. εδω και περιπου δυομιση χρονια μπαινω σε ενα ελληνικο φορουμ που ανακαλυψα εντελως τυχαια και το λατρεψα απο την πρωτη στιγμη, ετυχε να με κανουν moderator σε καποια φαση και αργοτερα εγινε και η Ντινα moderator. Με τα παιδια αυτα εχουμε βγει μαζι, εχουμε παει στα μπουζουκια μαζι, εχουμε φαει μαζι, μπορεις να πεις οτι ειμασταν σαν μια μεγαλη οικογενια! και ξαφνικα μια μερα γινεται το ελα να δεις εκει μεσα, ξυλωνουν την Ντινα για τον λογο οτι δεν ταιριαζει στην φιλοσοφια της διαχειρησης η κατι τετοιο, και ακολουθω εγω την εξοδο της με οικιοθελης αποχωρηση απο την ομαδα αυτην.
Κατηγορηθηκα οτι παντα ηθελα να κανω ζημια σε αυτο το φορουμ, και εφοσον ανοιξα δικο μου φορουμ πετυχα τον στοχο μου. δεν θα μπω σε λεπτομεριες για το τι ειπωθηκε στην συνεχεια γιατι εσεις οπως και εγω θα φριξτε με αυτα που θα διαβασετε, και ισως οι ιδιοκτητες του φορουμ αυτου με κατηγορησουν για συκοφαντικη δυσφιμηση (τρομαρα μου).

Η ουσια ειναι μια και μοναδικη, εδιξαν οι ιδιοι τους χρηστες τους, δεν τους πηρα εγω η οποιοςδηπατε αλλος, μονοι τους επελεξαν να φυγουν και να πανε οπου πηγανε!

και αλλα δυσαρεστα τωρα.....
στις 4/10/2007 παραιτηθηκα απο την δουλεια μου σε εναν διαφημιστικο ομιλο στην Αθηνα, ειχα βρει αλλη δουλεια, η οποιοα φαινοταν καλη, μονο που αποδειχτηκε να ειναι εντελως σκαρτη στην ουσια, εκατσα 20 μερες και την εκανα, και απο τοτε εχω να δουλεψω σοβαρα. κανω που και που καμια καλη δουλεια αλλα τιποτα ουσιαστικο. προσπαθω με οποιονδηποτε τροπο να βρω μια νεα δουλεια, μεχρι και να ξεκινησω μονος μου σκεφτηκα, αλλα πανε τωρα κοντα 5 μηνες χωρις δουλεια, και τα εξοδα τρεχουν, και εγω φτανω σε σημεια που ειμαι τοσο απελπισμενος που σκεφτομαι σοβαρα να βγω στην Κιφφησιας και ας με παρει οποιο λεοφωρειο περναει σβαρνα.

Σημερα ειδηκα, ολα πανε στραβα, η Ντινα κανονισε να παω για μια συνεντευξη σε ενα ιδρυμα που ηθελαν Τεχνικο αλλα στην τελικη και αυτοι θελεουν εναν Ηλεκτρονικο/Ηλεκτρολογο/Παιδι για ολες της δουλειες, οποτε δεν το βλεπω και πολυ εφικτο και αυτο. μετα απο αυτο πηγα στο Κορωπι που με περιμεναν σε μια εταιρια να τους φτιαξω εναν server, και αφου φτανω μου λενε να το αφησω (τεταρτη φορα) και να φυγω. Φευγω λοιπον και ξεκιναω απο το σπιτι αλλα μολις φτανω στην Λαυριου αρχιζει η μηχανη να πεται τα νερα και τα παραφλου απο το ψυγειο! καλεσα την οδικη βοηθεια, πηγαμε την μηχανη σε ενα φιλικο συνεργειο και εκει ειναι σαν να επεσε ολος ο ουρανος πανω στο κεφαλι μου - καμενη φλαντζα κεφαλης μου λεει ο μαστορας, και κατα 99% θα εχει σπασει και η κεφαλη! συνολικη ζημια γυρω στα 900€ μου λεει, δεν αξιζει να το φτιαξεις, καλυτερα να πας να παρεις καινουργια μηχανη μου λεει!

οποτε την εκατσα την βαρκα - απο το κακο στο χειροτερο παω απο μερα σε μερα.


ΣΚΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: